Hallå alla släktforskningsintresserade

Jag har precis börjat med att arbeta med att få ut mina forskningsresultat på Internet. Till att börja med tänker jag använda min gamla hemsida så just nu jobbar jag med att uppdatera den och ta bort utrymmeskrävande bilder. De antavlor som för närvarande finns där är bara en bråkdel av vad jag hitintills har fått fram men så fort jag hinner kommer mer.

Att jag startar den här bloggen är dels för att andra ska kunna kommentera min forskning men också för att få hjälp när jag har kört fast eller är osäker på om jag fått fram rätt uppgifter.

Published in: on januari 12, 2008 at 3:07 e m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://brizzlo.wordpress.com/2008/01/12/halla-alla-slaktforskningsintresserade/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

