Uppdatering mm

Så ja, nu har jag uppdaterat släktforskningen på min hemsida. Det kanske inte är så vackert men det får jag ta itu med senare.
Jag har hittintills använt mig enbart av Genline men straxt före jul tog jag ett kvartalsabonnemang på SVAR så på senare tid har jag forskat i mantallängder. Lite nya uppgifter har jag fått fram men inte så mycket än.

Published in: on januari 12, 2008 at 10:51 e m  Comments (1)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://brizzlo.wordpress.com/2008/01/12/uppdatering-mm/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Oj, oj, lite missade länkar på hemsidan upptäckte jag men det får jag ta tag i imorgon, Nu är det dags för sängen.


Kommentera

