Lite paus

… har det varit i min släktforskning för vi har varit i fjällen på sportlov förra veckan.

Nu går snart mitt abonnemang på SVAR ut så frågan är om jag ska förlänga det eller inte. Egentligen så skulle jag ju försöka på ordning på morfars anor och fundera på hur jag ska göra med hemsidan. Snart är det utrymmet Telia ställer till förfogande fullt. I alla fall när jag börjar lägga in de bilder som jag har för avsikt att göra.

Det är verkligen synd att vi inte kan ordna Internet-uppkoppling på torpet. Det skulle vara perfekt att först åka till Vadstena och luska och sedan åka till torpet och fortsätta med komplettering från SVAR och Genline. Undrar om det finns Internet-anslutning på arkivet i Vadstena? Kanske jag ska ta de där erbjudande som Telia har till sina kunder om mobilt bredband. Fast jag tvivlar på att det fungerar på torpet men i Vadstena i alla fall.

Published in: on mars 6, 2008 at 8:27 f m  Comments (1)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://brizzlo.wordpress.com/2008/03/06/lite-paus/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Vi har testat med min mans farbrors mobila bredband på torpet och det fungerade inte 😦


Kommentera

